Nova glasba, nove vaje in nove kombinacije vas bodo naredile še boljše, hitrejše in močnejše. Novi treningi pa pomenijo tudi nove izzive in hitrejšo pot do vaših ciljev.

PINK FIGHTER

Kombinacija kardio vadbe in borilnih veščin ob spremljavi glasne glasbe. Vaje za pravilno tehniko gibanja in udarcev Muay Thai-a ob udarjanju na boksarsko vrečo. Je odlična vadba za izgubo odvečne teže, za zmanjšanje stresa, za učenje tehnike udarcev ter hkrati tudi samoobrambe.

Učinki vadbe: izguba odvečne teže, očvrstitev telesa in osvojitev tehnik samoobrambe

FUNKCIONALNA VADBA

Funkcionalno vadbo sestavljajo vaje za moč, gibljivost, ravnotežje in koordinacijo. Zaradi raznolikosti vaj za celo telo vam med vadbo nikoli ne bo dolgčas. S treningom povečamo naše telesne sposobnosti in moč celega telesa.
Trening popestrijo razni pripomočki kot so: ročne uteži, elastike, kettblebel uteži, žoge, stepi, vadbeni trakovi...
Vadba je srednje do visoko intenzivna in primerna za vse posameznike, saj je vsako vajo možno prilagoditi posameznikovim sposobnostim.

PUMP

Pump je trening vzdržljivosti in moči. Uporabljajo se palice, uteži in step. Izvajajo se vaje, ki spominjajo na vaje iz fitnes treningov (potiski, počepi, dvigi in upogibi) za glavne mišične skupine.  Zraven že znanih in splošnih učinkov vadb, le ta ugodno vpliva tudi na izboljšanje gostote kostnih tkiv.

Učinki vadbe: zmanjševanje odvečne telesne maščobe, izboljšanje splošne telesne pripravljenosti, moči, izboljšanje gostote kostnega tkiva.

Vadba je primerna za prav vse. Tudi za začetnike.

 

HIIT

HIIT je visoko intenzivni intervalni trening. Gre za aerobno vadbo, kjer se različne funkcionalne vaje izvajajo v krajših časovnih intervalih. Med posameznimi intervali sledi počitek, ki predstavlja pripravo na naslednjo vajo.  Cilj vadbe je, da med visoko intenzivnim intervalom dvignemo srčni utrip na 70-80 % maksimalnega srčnega utripa, ki med pavzo pade na 20%.
HIIT izboljša naše aerobne zmogljivosti, vzdržljivost, pozitivno vpliva na odziv inzulina v krvi, na krvni tlak, spodbuja izgubo teže.
Vadba ni namenjena začetnikom in posameznikom, ki okrevajo po poškodbi. Priporoča se bolje pripravljenim posameznikom. 

 

HIIT BREZ POSKOKOV

Vadbo smo razvili v času ONLINE treningov, ko smo bili omejeni s skakanjem v domačem okolju. Trening prav tako kot HIIT s poskoki sestavljajo intervali le, da so ti nekoliko manj intenzivni in ne vključujejo poskokov. Tudi s to vadbo izboljšamo aerobne zmogljivosti, vzdržljivost, koordinacijo in ravnotežje.
Vadba je namenjena tako začetnikom kot tudi nadaljevalcem. Priporoča se tistim vadečim, ki bi radi intenzivnost stopnjevali in napredovali.
V vadbo pogosto vključimo tudi razne pripomočke (ročne uteži, koluti...).

KARDIO MIX

Je kardiovaskularna, ki krepi naše srce, pljuča in srčno-žilni sistem. Vadba izboljšuje našo kondicijo in vzdržljivost. Skozi celoten trening vzdržujemo zmeren srčni utrip. Sestavljajo ga raznolike funkcionalne vaje za celo telo, ki se pogosto izvajajo z lastno težo. Zaradi raznolikosti vam med vadbo nikoli ne bo dolgčas.
Kardio vadba predstavlja tudi odlično orodje za hujšanje in izgubo odvečnih kilogramov. Možno jo je prilagoditi posameznikovim sposobnostim in zato je primerna za vse.

WAKE UP

Vadba je sestavljena iz vaj za moč, kardio vaj, strechinga in nekaj pilatesa. Tako se lahko že zjutraj razgibamo, raztegnemo in sprostimo. Vadba pred zajtrkom je bolj učinkovita od večernega treninga, saj se v povprečju izgubi za kar 20 odstotkov več maščobe. Poleg tega se poveča dotok krvi v možgane in pospesi vas metabolizem,kar pomeni da boste cez dan hitreje kurili kalorije.Vadba je oblikovana tako, da je primerna za vse.

PILATES

Pilates je vsem dobro poznana vadba. Ta vadba odlično vpliva na lepo oblikovane mišice, izboljšano ravnotežje, lepšo držo, močnejši trup, boljšo stabilizacijo in izboljšanje tehnike gibanja.

Na tej uri uporabljamo pripomočke, ter s tem vadbo naredimo še malenkost bolj intenzivno.

Ker treniramo mišice, ki jih na visoko intenzivnih treningih pogosto zanemarjamo, redno obiskovanje pilatesa in podobnih vadb izboljša željene rezultate, kar pa pomeni hitrejši in boljši napredek. Definicija dobre vadbe ni vedno odvisna od količine pretočenega znoja.

Primerna je za vse, ki želite izboljšati svojo stabilizacijo, držo, ravnotežje, ter seveda oblikovati lepe, dolge mišice in privlačen trebušček.

EDG

Vse se začne z osnovno tehnika energetskega dihanja:

- kako samo s trebušnim dihanjem do čvrstih močnih trebušnih mišic (brez trebušnjakov in nezdravega upogibanja hrbtenice)

- vaje za zdrav križ in močno čvrsto sočno rit

- kratko sladko a intenzivno SMART

- energetsko gibanje

- praktični prikazi in uvidi v starodavne skrivnosti!!(energetski udarec, iron chi kung…)

Kako poslušati svoje telo?

Postani sam svoj zdravnik, terapevt in diagnostik skozi gibanje in dihanje do dviga energije in spoznavanja svojega telesa.

Gibanje, dihanje, energija.