Nova glasba, nove vaje in nove kombinacije vas bodo naredile še boljše, hitrejše in močnejše. Novi treningi pa pomenijo tudi nove izzive in hitrejšo pot do vaših ciljev.

PINK FIGHTER

Kombinacija kardio vadbe in borilnih veščin ob spremljavi glasne glasbe. Vaje za pravilno tehniko gibanja in udarcev Muay Thai-a ob udarjanju na boksarsko vrečo. Je odlična vadba za izgubo odvečne teže, za zmanjšanje stresa, za učenje tehnike udarcev ter hkrati tudi samoobrambe.

Učinki vadbe: izguba odvečne teže, očvrstitev telesa in osvojitev tehnik samoobrambe

Vadbo izvaja: Dejan in Timi 

 

FUNKCIONALNI TRENING

Je raznolika vadba, ki se najbolj približa naravnemu in uporabnemu gibanju človeka, izboljša agilnost, koordinacijo, moč, vzdržljivost, eksplozivnost, hitrost in stabilnost. Večinoma se uporablja lastna teža, kolebnice, žogice, elastike, majhne uteži. Primerna je za vse starostne skupine, posameznik pa se prilagodi programu glede na svoje zmožnosti.

Učinki vadbe: pridobitev na vzdržljivosti, gibljivosti, hitrosti, eksplozivnosti, moči, izboljšana koordinacijo, ravnotežje in okrepitev srčnožilnih - dihalnih sposobnosti.

Vadbo izvaja: Sabina

CROSS TRENING

Cross je krožna vadba po postajah z minutnimi intervali. Glavni del treninga se izvaja po postajah, ki so sestavljene iz raznolikih vaj, z lastno težo ali z uporabo številnih rekvizitov (uteži, trx, kolebnica, kettlebel...),  vključen je trening za moč, vaje za fleksibilnost in kardio trening. Vadba poteka pod budnim očesom inštruktorja, kar pa pozitivno vpliva na izboljšanje tehnike izvajanja vaj.

Učinki vadbe: pridobitev na vzdržljivosti, gibljivosti, hitrosti, eksplozivnosti, moči, izboljšana koordinacija, ravnotežje in okrepitev Srčno-žilnih in dihalnih sposobnosti.

Vadbo izvaja: Sabina

HIIT

Za HIIT so značilni visoko in nizko intenzivni časovni intervali. Pri visoko intenzivni vadbi je povečana poraba maščob odnosno izboljšana sposobnost izgorevanja maščob. Ta se kaže predvsem v deležu zmanjšanja mastnega in povečanja nemastnega tkiva. Poskrbeli bomo za vse mišične skupine. Razvili bomo moč, gibljivost, vzdržljivost, koordinacijo in hitrost. Primerno je za vse generacije. Vadba se prilagodi posameznikovi zmogljivosti in nato stopnjuje.

Pridi in preizkusi svojo vzdrzljivost, izoblikuj svojo postavo in pridobi se vec energije

Vadbo izvaja: Sabina in Barbara

PUMP

Pump je trening vzdržljivosti in moči. Uporabljajo se palice, uteži in step. Izvajajo se vaje, ki spominjajo na vaje iz fitnes treningov (potiski, počepi, dvigi in upogibi) za glavne mišične skupine.  Zraven že znanih in splošnih učinkov vadb, le ta ugodno vpliva tudi na izboljšanje gostote kostnih tkiv.

Učinki vadbe: zmanjševanje odvečne telesne maščobe, izboljšanje splošne telesne pripravljenosti, moči, izboljšanje gostote kostnega tkiva.

Vadba je primerna za prav vse. Tudi za začetnike.

Vadbo izvaja: Sabina

FIT CORE

FIT CORE je vadba, ki daje povdarek jedru našega telesa.

Trup je jedro našega telesa, zato so čvrste mišice in stabilizatorji na tem predelu ključnega pomena za kvaliteto gibanja in navsezadnje, življenja.

Trening je primeren za vse, ne glede na telesno pripravljenost, saj se vaje prilagajajo tako začetnikom, kot zelo natreniranim vadečim.

Vadbo izvaja: Mišel

FIT HRBTENICA

Pri tej vadbi vam ponujamo nekoliko drugačen pristop kompleksnih in enostavnih gibov oz. vaj. Uporabljamo tehniko gibanja in vaj, ki učinkovito delujejo na funkcije živčnega sistema in s tem na kvalitetno in varno gibanje. Poudarek je na celotnem telesu, na vseh sklepih in seveda tudi hrbtenici ter kakšna je strategija sledenju bolečine.

Učinki vadbe: zmanjšanje bolečin v sklepih in hrbtenici, učvrstitev mišic in bolj gibčno telo.

Vadbo izvaja: Polona 

TNZ

TNZ vadba krepi najbolj kritične predele našega telesa: trebuh, noge in zadnjico.

Vadba je sestavljena iz aerobnega in anaerobnega dela, ki ga sestavljajo vaje za moč in krepitev mišic. TNZ vadbo sestavljajo vaje, ki krepijo celotno telo. Vadba se izvaja ob glasbi. Lahko se izvaja s pripomočki kot so: step, elastike, lažje uteži ali pa brez. Glavni cilj vadbe je oblikovanje celotnega telesa, povečanje mišične mase, izguba odvečne teže ter seveda izboljšanje fizičnega in psihičnega počutja.

Vadba je primerna tako za začetnike kot tudi za dobro natrenirane vadeče.

 

Vadbo izvaja: Barbara

 

FIT&SLIM

Vadba je namenjena vsem, ki želijo ob glasbi z zmernim tempom izboljšati splošno telesno sposobnost. Primerna je za vse začetnike in za vse mlade po srcu, pa se morda že srečujejo z osteoporozo oz. imajo težave s hrbtenico in bi jim dobra telesna pripravljenost olajšala opravljanje vsakdanjih aktivnosti.

Učinki vadbe: pridobitev gibljivosti, moči, izboljšana koordinacijo, ravnotežje in kordinacije gibov.

Vadbo izvaja: Blaženka

WAKE UP

 

 Vadba je sestavljena iz vaj za moč, kardio vaj, strechinga in nekaj pilatesa. Tako se lahko že zjutraj razgibamo, raztegnemo in sprostimo. Vadba pred zajtrkom je bolj učinkovita od večernega treninga, saj se v povprečju izgubi za kar 20 odstotkov več maščobe. Poleg tega se poveča dotok krvi v možgane in pospesi vas metabolizem,kar pomeni da boste cez dan hitreje kurili kalorije.Vadba je oblikovana tako, da je primerna za vse.

Vadbo izvaja: Barbara

PILATES

Pilates je vsem dobro poznana vadba. Ta vadba odlično vpliva na lepo oblikovane mišice, izboljšano ravnotežje, lepšo držo, močnejši trup, boljšo stabilizacijo in izboljšanje tehnike gibanja.

Na tej uri uporabljamo pripomočke, ter s tem vadbo naredimo še malenkost bolj intenzivno.

Ker treniramo mišice, ki jih na visoko intenzivnih treningih pogosto zanemarjamo, redno obiskovanje pilatesa in podobnih vadb izboljša željene rezultate, kar pa pomeni hitrejši in boljši napredek. Definicija dobre vadbe ni vedno odvisna od količine pretočenega znoja.

Primerna je za vse, ki želite izboljšati svojo stabilizacijo, držo, ravnotežje, ter seveda oblikovati lepe, dolge mišice in privlačen trebušček.

Vadbo izvaja: Blaženka, Polona in Patricija

FIT & BALANCE

Z vadbo želimo vzpostaviti ravnotežje med telesom, umom in duhom. Pri vadbi poživimo telo, zmanjšamo učinke stresa in utrujenost, izboljšamo moč, izboljšamo držo in povečamo prožnost telesa.

vadba Fit Balance je sestavljena iz sklopa razteznih vaj, vaj za ravnotežje in vaj za krepitev trebušnih mišic in stabilizatorjev hrbtenice. Vadbo bomo zaključili z 10 minutnim sproščanjem in meditacijo z različnimi tehnikami in tako vzpostavili harmonijo duha in telesa.

Vadba je primerna tako za starejšo kot mlajšo populacijo.

Vadbo izvaja: Polona

ZDRAVA HRBTENICA

Pri tej vadbi vam ponujamo nekoliko drugačen pristop kompleksnih in enostavnih gibov oz. vaj. Uporabljamo tehniko gibanja in vaj, ki učinkovito delujejo na funkcije živčnega sistema in s tem na kvalitetno in varno gibanje. Poudarek je na celotnem telesu, na vseh sklepih in seveda tudi hrbtenici ter kakšna je strategija sledenju bolečine.

Učinki vadbe: zmanjšanje bolečin v sklepih in hrbtenici, učvrstitev mišic in bolj gibčno telo.

Vadbo izvaja: Blaženka 

JOGA

 

Joga je celovita znanost o življenju, pot osebnega razvoja, ki vodi do notranjega miru, radosti, samozavesti, uravnoteženosti in zdravja na vseh ravneh, telesni, razumski, duševni in duhovni.

 

Smoter joge je biti v sredini, biti v ravnovesju, kar lahko dosežemo z redno vadbo, vztrajnostjo, potrpežljivostjo in zmernostjo. Začnemo s telesnimi vajami in dihalnimi tehnikami, s katerimi bomo dosegli večjo telesno prožnost, umirjenost in dobro počutje. Je vse kar potrebujemo za raziskovanje in razumevanje naše narave – telesa, energije, mišljenja in duha.

 

Učinki vadbe: boljše telesno počutje in zdravje, gibčnejše telo, lažji nadzor dihanja, notranja umirjenost, uravnovešenost in življenjska radost, lažje obvladovanje stresa, čustev, odvisnosti, kompleksov, predsodkov in drugih življenjskih težav, boljši odnosi do ljudi in samega sebe.

Vadbo izvaja: Blaženka